Senin, 19 Juli 2010

Penyakit Kanser (Kanker) Paru-Paru

Ni lagi satu cerita benar.. Sorang student saya bercerita tentang ayah dia yang disahkan oleh doktor menghidap kanser paru-paru.. Bukan sebab merokok tapi disebabkan oleh kerja-kerja meracun di kebun kelapa sawit.. Subhanallah... Teringat cerita kak Ani dari Sitiawan, saya bercerita pengalaman kakak tu pada student saya. Mulanya dia ragu + malu untuk beli susu sebab katanya belum ada duit (tunggu biasiswa.. biasalah student)..Tapi saya tak kisah pun kalau dia ambik dan bagi ayah dia minum dulu.. Duit lain cerita, yang penting saya rasa puas sangat kalau-kalau saya dapat membantu meringankan penderitaan ayah dia tu...

Saya sebenarnya tak yakin jugak boleh ke kanser baik dengan hanya minum Alphalipid?.. Tapi saya positifkan pikiran saya, kalau tak dapat sembuh sepenuhnya at least saya dapat bantu ayah dia menjalani hari-hari selepas rawatan kimoterapi tanpa banyak masalah.. 3 minggu selepas cuba minum Alphalipid, student saya datang jumpa saya dengan wajah dan suara yang sungguh menceriakan.. Ayah dia dah boleh bawak motor dan katanya badan dia lebih sihat (sebelum ni ada misi kat hospital tempat dia buat rawatan syorkan susu jugak tapi cap lain....)

Terbukti sungguh ALPHALIPID sangat berkesan membantu merawat pelbagai penyakit tanpa kos yang TINGGI...Semua orang mampu memilikinya... Apalah sangat RM150 berbanding faedah yang diperolehi darinya... Apapun Syukur Kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan KuasaNya, pelbagai penyakit dapat diubati...

Solusi Buat Anda!!

Alpha lipid Terbukti efektif mengatasi berbagai gangguan pada organ reproduksi wanita. Perlu diketahui bahwa Wanita sekarang mempunyai banyak keluhan sewaktu Menstruasi, Keputihan wanita, Kekuningan, Bau yang tidak sedap,Selalu gerah dan gatal, Mengalami inveksi vagina yang disebabkan karena bakteri, Infeksi kandung kemih karena bakteri dan penyakit ganas yang dpt mengancam jiwanya seperti : Kanker Rahim, Kanker Payudara, Kanker Ovarium, Endometriosis, Kista dan Myom.

Untuk pembelian alpha lipid silahkan email : alphalipid_health@yahoo.com

Alpha Lipid Juga Baik untuk : Asma, Arthritis, Allergy, Buasir, Bisul, Buah Pinggang, Denggi, Ezema, Fybroid, Gout, Gastrik, Haid, Hepatitis B/C, Jerawat, Jangkitan Kuman, Kayap, Kanker, Kencing Manis, Keletihan, Leukimia, Masalah paru-paru, Masalah Usus, Migrain, Stroke/Lumpuh, Sakit Sendi, SLE/Lupus, Sakit Kulit, Thyroid, Demam Campak, Jantung, TBC, Parkinson, Ulser, Lemah Syahwat, Awet muda dan Kekurangan oksigen dalam darah.

Label

Live Blog Stats