Senin, 19 Juli 2010

Bagaimana ingin menjaga kesihatan setiap hari dengan mudah!

Daripada :Tiey

No Tel: 017-3370052
Tarikh : Khamis, 23 November 2008
RE: Bagaimana ingin menjaga kesihatan setiap hari dengan mudah!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Adakah anda kini mempunyai masalah kesihatan? Atau anda sudah rasa tidak sedap badan dan merasakan kehidupan sekarang tidak lagi seperti dahulu? Di mana 4-5 tahun lepas tubuh badan masih terasa gagah dan bertenaga. Ya, sihat dan cergas! Satu nikmat dan kebahagian yang hakiki anugerah Ilahi.

Ada orang yang paranoid cuba melaung-laungkan "Perkara paling penting dalam kehidupan ialah harta!". Ya, saya dan anda sendiri perlu akui bahawa harta merupakan perkara yang penting namun sedarlah bahawa harta yang bergunung tidak akan memberi apa-apa erti tanpa tubuh badan yang sihat!

Tidak ada gunanya mempunyai duit berguni-guni, mempunyai kereta mewah Mercs (model berapa2), memiliki berpuluh-puluh banglo mewah, mempunyai pengawal peribadi dan sebagainya jika tubuh lemah rebah terlantar di katil hospital. Ya, saya tahu anda terlantar di hospital swasta yang mewah dan dilengkapi dengan pelbagai kemudahan.

Namun pada masa yang sama tahukah anda bahawa pekerja hospital yang tidaklah mempunyai harta sebanyak anda pun masih boleh berjalan kesana dan kemari tanpa menghadapi sebarang masalah!

Cuba anda fikir sekarang, hidup siapakah yang lebih bermakna?

Anda sepatutnya bersyukur kerana anda masih lagi tidak terlantar di katil hospital walaupun pada hakikatnya anda sakit. Ya, saya berani mengatakan bahawa tubuh badan anda sekarang semakin lemah. Dari setiap saat ke setiap saat, dari setiap minit ke setiap minit, dari setiap jam ke setiap jam tubuh badan anda sebenarnya semakin lemah. Ayuh kita renungi fakta ini:

"Setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit. Tubuh anda sering diserang pelbagai bakteria, virus, patogen yang terdapat di udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Paling malang, seringkali anda ‘kalah’ dalam melawan penyakit yang menyerang."

Itulah fakta yang perlu anda telan walaupun pahit dan itulah hakikat sebenar kehidupan apabila usia anda semakin meningkat. Namun, ini tidak bererti orang yang masih muda terselamat daripada terkena sebarang penyakit. Anda juga akan terkena tempiasnya!

Solusi Buat Anda!!

Alpha lipid Terbukti efektif mengatasi berbagai gangguan pada organ reproduksi wanita. Perlu diketahui bahwa Wanita sekarang mempunyai banyak keluhan sewaktu Menstruasi, Keputihan wanita, Kekuningan, Bau yang tidak sedap,Selalu gerah dan gatal, Mengalami inveksi vagina yang disebabkan karena bakteri, Infeksi kandung kemih karena bakteri dan penyakit ganas yang dpt mengancam jiwanya seperti : Kanker Rahim, Kanker Payudara, Kanker Ovarium, Endometriosis, Kista dan Myom.

Untuk pembelian alpha lipid silahkan email : alphalipid_health@yahoo.com

Alpha Lipid Juga Baik untuk : Asma, Arthritis, Allergy, Buasir, Bisul, Buah Pinggang, Denggi, Ezema, Fybroid, Gout, Gastrik, Haid, Hepatitis B/C, Jerawat, Jangkitan Kuman, Kayap, Kanker, Kencing Manis, Keletihan, Leukimia, Masalah paru-paru, Masalah Usus, Migrain, Stroke/Lumpuh, Sakit Sendi, SLE/Lupus, Sakit Kulit, Thyroid, Demam Campak, Jantung, TBC, Parkinson, Ulser, Lemah Syahwat, Awet muda dan Kekurangan oksigen dalam darah.

Label

Live Blog Stats